I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 30, 2009

Bisnes Prepaid

Friday, January 30, 2009
EZYRELOAD Prepaid - Bisnes Topup Paling Untung!
Nak joint jadi agen jual topup?? Ha..Disinilah destinasi anda..Jual topup dari serendah Rm3.00 Dan nikmati keuntungan sehingga 5%..Jual Topup Rm10 Untung 50sen!
Mahu Topup MURAH?

Sekiranya anda adalah peniaga(kecil/sederhana) yang HANYA FOKUS KEPADA MAXIS/CELCOM maka inilah masanya untuk anda dptkan keistimewaan. DAN keuntungan prepaid adalah seperti berikut :
MAXIS ELOAD Rm3.00 - Rm9.00 = 3%
MAXIS ELOAD Rm10.00 - Rm100 = 4%
CELCOM ELOAD Rm3.00 - Rm9.00 = 4%
CELCOM ELOAD Rm10.00 - Rm100 = 5%
DIGI PIN RM10 = Rm10.00
ITALK PIN RM10 = Rm9.10

Kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk memulakan bisnes topup secara kecil-kecilan atau sederhana mahupun besar-besaran, inilah peluang untuk anda. Sertailah kami.
Sistem beroperasi 24 jam sehari. Bukan MLM. Income Real Time. Tak perlu menaja, Tak perlu maintain jualan dan Tak perlu Upgrade keahlian untuk mendapatkan keistimewaan ini..
Contoh Produk
Maxis Rm 3.00, Harga Ahli : RM 2.91, Untung Bersih : Rm 0.09 ( 3%)
Maxis Rm 4.00, Harga Ahli : RM 3.88, Untung Bersih : Rm 0.12 ( 3%)
Maxis Rm 5.00, Harga Ahli : RM 4.85, Untung Bersih : Rm 0.15 ( 3%)
Maxis Rm 10.00, Harga Ahli : RM 9.60, Untung Bersih : Rm 0.40 ( 4%)
Maxis Rm 30.00, Harga Ahli : RM 28.80, Untung Bersih : Rm 1.20 ( 4%)
Celcom Rm 3.00, Harga Ahli : RM 2.88, Untung Bersih : Rm 0.12 ( 4%)
Celcom Rm 4.00, Harga Ahli : RM 3.84, Untung Bersih : Rm 0.16 ( 4%)
Celcom Rm 5.00, Harga Ahli : RM 4.80, Untung Bersih : Rm 0.20 ( 4%)
Celcom Rm 10.00, Harga Ahli : RM 9.50, Untung Bersih : Rm 0.50 ( 5%)
Celcom Rm 30.00, Harga Ahli : RM 28.50, Untung Bersih : Rm 1.50 ( 5%)
Celcom Rm 100.00, Harga Ahli : RM 95.00, Untung Bersih : Rm 5.00 ( 5%)
DIGI Pin Rm10, Harga Ahli : RM 10.00, Untung Bersih : Rm 0.00 ( 0%)

Anda boleh mendaftarkan no anda samada yang menggunakan Prepaid atau Pospaid. Server cantik. Servis 24jam(bukan waktu ofis sahaja). Reload serta merta(Autoreload). Tiada Caj Tambahan dan Tiada Syarat-Syarat Dikenakan.
Tiada sewa bulanan/yuran tahunan. Tanpa risiko double reload (transaksi sama berulangkali disebabkan kecuaian). Perkhidmatan BUKAN berbentuk M.L.M @ SISTEM PIRAMID.

Tips paling penting memulakan perniagaan prepaid..
Jika anda ingin menjual topup prepaid, carilah hasil jualan yang PALING UNTUNG! Cuba cari, company manakah yang dapat memberikan keuntungan jualan Rm10.00 Celcom dengan untung bersih 50sen??

Pernah dengar Mymode, Mobile Wallet, Mastereload, Money Mobile, atau Rajaprepaid?
Ya, mereka adalah syarikat yang sama menjalankan bisnes reload prepaid menggunakan SMS. Tetapi yang membezakan kami adalah keuntungan jualan yang paling tinggi berbanding mereka. Sertailah kami di EZYRELOAD sekarang.
Cubalah, anda pasti berpuas hati.

Well, Dari pembelian topup RM10, anda mungkin hanya akan dapat 50 sen. Tetapi lihatlah pada faedah lain yang anda bakal perolehi. Tak perlu start motor pergi kedai nak beli topup... Tak perlu ke hulu ke hilir cari kedai yg bukak pukul 12 malam bila time emergency.. Dan lagi, selama bertahun-tahun sebelum ini anda membeli topup di kedai, berapa ratus yang anda dapat dari tokey kedai handphone? Usahkan ratus... 20sen pun belum tentu. Nak tambah malang lagi, prepaid RM10, pun kena bayar RM10.50.

Kini..Anda boleh dapat pendapatan tambahan lagi..Cubalah, boleh jual pada rakan2 di tmpat kerja. Di pejabat, kilang, hostel atau anda boleh guna untuk topup diri sendiri dan ahli keluarga dengan harga yang lebih murah dari pasaran!



Hubungi saya untuk keterangan lanjut:
Mohd Yusuf - 012-7226499

1. Komisen Memperkenalkan Rakan
(Member Get Member)
Kami juga menawarkan ganjaran kepada anda yang memperkenalkan rakan untuk mendaftar sebagai agen. Insentif sebanyak RM15.00 bagi setiap seorang rakan yang berjaya anda perkenalkan dan didaftarkan sebagai agen. Apabila agen baru itu disahkan telah membuat bayaran pendaftaran, Insentif tersebut akan ditransfer terus ke dalam akaun topup anda.
Anda boleh memperkenalkan seberapa ramai yang boleh.

PENDAFTARAN
Yuran RM50.00 (Rm10.00 dikembalikan sebagai modal permulaan)

PENAMBAHAN MODAL
Untuk penambahan modal lanjutan, bergantung kepada kemampuan anda. Kami menyediakan kemudahan MAYBANK & CIMB untuk anda menambah modal (bank in ATM / Internet). Untuk bayaran menambah nilai modal anda, sila masukkan (bank in) deposit terus ke akaun HQ.

Perhatian:
Setiap kali anda melakukan urusan penambahan modal (bank in), tidak kira berapa RM sekalipun, Server akan tolak 5 sen dari baki anda.
Sebagai contoh: sekiranya anda bank in RM100.00, maka akan jadi RM99.95. Anda tidak perlu risau kerana kami hanya mengenakan caj 5 sen itu sahaja untuk perkhidmatan penambahan modal (bank in).

MASALAH YANG BIASA DIHADAPI OLEH AGEN
1. Pelanggan tidak menerima Topup
Perkara ini biasa terjadi disebabkan kerana, kemungkinan pelanggan memberi nombor prepaid yang salah atau anda sendiri tersilap menaip nombor prepaid pelanggan yang hendak di topup itu. Sila pastikan dengan betul nombor yang hendak di topup sebelum anda menghantar SMS tersebut. Sekiranya anda tersilap menghantar nombor prepaid, orang lainlah yang akan menerima topup itu. Anda digalakkan untuk mencatit setiap urusan topup yang anda lakukan. Ini sebagai rujukan sekiranya terjadi perkara sebegini dan sebagai bukti urusan antara pelanggan, anda dan kami.

2. Topup lambat diterima oleh pelanggan
Perkara ini mungkin juga akan terjadi disebabkan pada masa-masa tertentu kemungkinan terlalu ramai orang yang sedang topup dan system rangkaian server Maxis dan Celcom terlalu sibuk mengendali dan memproses topup.

3. Perkara lain yang mungkin terjadi
SMS yang anda hantar tidak sampai ke server kami. Ini mungkin juga disebab ketika anda menghantar sms itu, tiada atau kurang liputan rangkaian. Ini juga disebabkan mungkin kerana kesibukan pengendali rangkaian yang sedang melakukan kerja-kerja maintain system rangkaian mereka. Masalah ini biasanya jarang berlaku. Setiap kali anda topup pelanggan, sila pastikan mesej yang dihantar itu betul-betul telah berjaya dihantar.(aktifkan delivery report) Sekiranya sms anda berjaya dihantar, bermakna pelanggan anda berjaya ditopup. Setelah pelanggan berjaya ditopup, anda akan menerima mesej pengesahan beserta makluman baki terkini dari server kami.

2 comments:

  1. aku pnye no pin ilang.. cmne nk wat??

    ReplyDelete
  2. kami juga ada menjual topup melalui sms. Sangat pantas setakat ini. komisyen tinggi, maxis 4% dan celcom 5%. berminat? email me at reloadexpert@gmail.com

    ReplyDelete