I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 23, 2009

Aku, Wang dan Kehidupan

Monday, February 23, 2009
Tentu korang semua anggap aku obsess ngan duit kan,cter psal duit je tk hbis2. Tp korang tk pnah tau hdup aku sentiasa di belenggu oleh masalah duit. Ape yang aku tulis tu just info2 yang amt berguna untuk korang sebenarnya. Kte membayar sejumlah wang untuk tau pasal kewangan dan crita2 yang pernah orang-orang yang Berjaya lalui, kan snagat berbaloi kan daripada kte mengharungi segala keperitan hidup sbb tkde ilmu kewangan. Aku rasa aku layak sangat untuk bercakap pasal kewangan bukan pasal ilmu yang aku ade tp pengalaman hdup aku yang pnuh dengan masalah kewangan. Aku belajar or baca buku kewangan sbb aku taknak ikut orang sekeliling yang telah muflis!!!! Bukan senang nk bangun klau dah muflis tp kte ttp bleh bgun. Jadi aku sarankan korang yang taknak mengalami masalah cam aku banyak-banyakanlah baca bku kewangan, mgkin korang ade degree marketing tp tanpa ilmu tntg kewangan korang akn tetap nmpak mcam orang yang tak punya apa2,hutang kad kredit, hutang kereta, rumah dan pelbagai hutang akan menghantui diri kte jika tak pandai menguruskan kewangan dengan baik

No comments:

Post a Comment