I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 24, 2009

Hanya Kawan

Tuesday, February 24, 2009


Pnat la citer pasal duit je kan,sbb nas wat pasal kawan baek aku pun nak la tp bezanya kwn baik nas still ade lg tp kwn baek aku dah hilang dlm ramai tp bukan mati la

-name die nadiah huzair
-biase pggl kak long
-umo dier 5 mac nnt 21thn..
-kteorg slalu kongsi masalah same2
-sbb dh knal since 2001, kteorg sgt phm 1 same laen.
-die sgt baek n sentiase ade whnever i need her..
-skrg stdy kt wellington, NZ

fakta menarik pasal dier nie,
-ske coklat,ketawa,nangis,mengadu
-perwatakan yang menyenangkan kira sejuk ht klau ngn dia
-pmpn yg simple tp pntgkn penampilan
-ade sft sebagai seorg kakak

kpd yg bce, jgn pkr len plak, she juz my besfren dr dulu kini n slamenyer.. cewah.. byk cite kteorg dh kongsi same2 so makin ari makin slese tok bercerite..tp tu smua dulu dari mla2 dia wat tesl kt malaysia dah mla renggang shinggala hri ni. sedih gak dia tkde wlaupun dia lg muda dr aku tp dia slalu nasihatkan aku, bg semangat and yang pling penting dia sumber inspirasi. Pd my gf jgn jeles sudah kan dh tau psl ni dr zaman sekolah lg tp plik kn saat bermakna dalam hdup ni sekejap je kan baki dia khidupan yg sgt biasa. Anyway aku bersyukur la sekurg-kurgnya org mcm aku pun leh ada besfren.hahahahahaha

No comments:

Post a Comment